Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

οσα κι αν συμβουν... / αρνηση επικοινωνιας

οσο κι αν "προσπαθησεις", καποια πραγματα ειναι για να μεινουν. Η εστω για να τα πιστευεις εσυ... ο χρονος ειαι βηματικος το εχουμε ξαναπει. Οταν εχεις κανει ολα σου τα βηματα στη μεχρι τωρα πορεια σου και υπαρχουν καποιες σταθερες τοτε αυτες τις σταθερες πρεπει μαλλον να τις κρατησεις. Ψεματα , αυτες οι σταθερες σε κρατανε! Σε οδηγουνε , γινονται μανιες η ειναι μεγαλες αγαπες. Ανθρωποι καταστασεις η ο,τι αλλο παιζει... Αυτες τισ συνθηκεσ/ανθρωπους/ο,τι αλλο πρεπει να τα κρατησεις κοντα σου η πρεπει να πας κοντα τους, να (ξα)νανοιχτεις και να δωθεις.Να απολαυσεις και να δωθεις να σε απολαυσουν...Ειστε ενα και δεν νοειται διασταση...
/
Οκ, ειναι ισως καπως σκληρο. Για εμενα δεν ηταν ποτε... Εχω ακουσει αρνησεις απανοτες απο τοτε που δεν μπορουσα να τις κατανοησω καν.Κι εχω δωσει αλλες τοσες συνειδητα. Και θα συνεχισω να δινω.Και θα συνεχισω να μη κομπιαζω οταν τις λεω.Θα συνεχιζω να τις υποστηριζω οσο υπαρχει νοημα. Αλλα σιχαινομαι(ωπα , λανθασμενο ρημα) αρνουμαι να κατανοησω την κινηση συγκαταβασης και κατανοησης που εχει ως αποτερο σκοπο την επανεγκατσταση επικοινωνιας μετα απο το οριστικο ληξιμο.Δεν αρνουμαι, αδυνατω...Ετσι ειμαι κι ετσι κατανοω τα πραγματα! Sorry guys and girls δε σας αρεσω παντα, αλαλ για να ειστε διπλα κατι γουσταρεται, οπως κι εγω, και για να ειστε μακρια κατι δε γουσταρετε η κατι δε γουσταρω ΕΓΩ! (πειτε το εγωισμο, αλλα το Εγω μου το βαζω πολυ μπροστα οταν εχει να κανει με τον προσωπικο μου χρονο και δε σηκωνω κουβεντα στη διαχειριση του χρονου μου, μοναχα απο τους πλησιον μου).

-Τι κανεις που εχεις χαθει;
.-Πουθενα, ειμαι μονο 100 μετρα απο τον χωριο εργασιας σου.
- Δε σε βλεπω ουτε εξω, ουτε πουθενα, πως περνας;
.- Ειμαι παντου απλα δεν συμβαινει να βρισκομαστε γιατι δεν θελω να περναω χρονο μαζι σου με τον τροπο που εσυ θελεις! Και πραγματικα   δεν υπαρχει λογος προσπαθειας επικοινωνιας, δεν το θελω, το ληξαμε αυτο!
(αποχωρηση)
(δηλαδη μετακινηση 3 μετρων πιο περα στα ιδια 20 τετραγωνικα μετρα)
30' μετα...
-Περιμενεις μυνημα; ερχεται πιο γρηγορα οταν δε βρισκεσαι πανω απο το κινητο!
.-Οχι, αυτο το μθνημα ερχεται αμεσα!
- Κατι θα ξερεις παραπανω!
.- Ναι...
(αποχωρηση)
(δηλαδη μετακινηση 3 μετρων πιο περα στα ιδια 20 τετραγωνικα μετρα)
σρυ αλλα δε θα μετακινηθω! Εγω ζουσα εδω απο πριν,συναναστρεφομουν απο πριν, δεχομαι να κανω πισω για να νιωσεις προσςρινα πιο ανετα και να αναπτυχθεις στον χωρο που τωρα μπηκες αλαλ δε θα κανω εγω τα 3 μετρα. Θα τα κανεις Εσυ, οπως και συνεβη...(ομολογω δε μου αρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ, αλλα καποια πραγματα γινονται αυθορμητα).Επρεπε να θσουμε τις βασεις , αν και γι'αυτες δεν ειμαικαθολου σιγουρος. Παντως τεθηκαν!
<<  δεν υπαρχει λογος προσπαθειας επικοινωνιας, δεν το θελω, το ληξαμε αυτο! Δε θελω να εχω επαφες! >>


2 σχόλια: