Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ποσο γρηγορα αλλαζουν ολα και ποσο σταθερα ειναι καποια πραγματα

αγαπη... μαλακα μου αν την νιωσεις δε την  ξεχνας, μενει για παντα! ερωτας... σφοδρο γρηγορο χτυπημα που ομως μπορει να τερματιστει μεσα σε δευτερολεπτα λογω ενος αλλου! Παρ'ολα αυτα μπορει να σε κανει να τρεχεις για μηνες και να ξεφτιλιζεσαι κυριολεκτικα!
Το πρωτο οσο και να παλευεις δεν το ξεπερνας με τιποτα! Αμα εδραιωσει τη θεση του κολλαει εκει και γινεται αναποσπαστο κομματι της ιστοριας σου. Το δευτερο θα ερθει θα σου τα γαμησει ολα, αλλα μπορεις να το παρακαμψεις "ευκολα" μιας και ειναι μαλλον ενα ακομα παιχνιδι του μυαλου,ενα φευγαλεο σκηνικο...απαραιτητο ομως (στους περισσοτερους μας) να σε φερει στην πρωτη εννοια που αναφερεται πανω πανω αριστερα.
οκ δεν ειμαι πια τοσο μικρος για να μην εχω αποψη αλλα ποτε στο διαολο συνεβησαν ολα αυτα και καταφερα να εχω αποψη; Ποιος πειραξε τον διακοπτη της ταχυτητας της ζωης μου; Τα τελευταια 7-8 χρονια εχουν συμβει τοσα που δεν μπορω καλα να τα απαριθμισω και ορισμενα ουτε καν να τα θυμηθω (ακουτε μερικοι μερικοι; δεν μπορω να τα θυμηθω). Ολα ομως υπαρχουν στον χαρακτηρα μου και εχουν συμβαλλει στο ποιος ειμαι (σταθεροτητα υπαρξης ας το ονομασουμε αυτο, ως προσ αυτα που εχουν συμβει και υπαρχουν) αλλα μεσα σε 7-8 χρονια ολα αυτα με εχουν αλλαξει απο αυτο που ημουν(εδω εγγυται η γρηγορη αλλαγη). Οκ, δεν ημουν/ειμαι τοσο μεγαλος ωστε να μεινω ανεπηρεαστος απο ολα οσα συνεβησαν αλλα 7-8 χρονια οσο πολλα κι αν φαινονται ειναι λιγα( κι ας ειναι πολλα αναλογικα με την εκαστοτε ηλικια). Αρχιζω και αυτο-χαωνομαι (εκ του χαωνω, ρημα σε -ωνω). Μαλλον γι'αυτο εχουμε και το αλλο blog  νομιζω... Να απελευθερωνομαστε εκει, να ανασαινουμε οταν ολα αρχιζουν και κλεινουν,ολα αρχιζουν να ανοιγουν, ολα χανονται,ολα εμφανιζονται... Ουφ μπερδεθτηκα παλι :/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου