Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

δεν δυναμαι να περιγραψω

Εχω νιωσει στη ζωη μου ασχημα για πολλους και διαφορους λογους. Εχω απογοητευθει, αλλα μια φορα το χρονο ως γνησιος αυτοσαδιστης(ουδεμια σχεση εχει με το μαζχιστης) δοκιμαζω τα ορια μου την ημερα τον εκλογων. (Καλη μου google πλεον σου δινω υπερβολικα πολλες πληροφοριες , οχι πως δεν τις ειχες ηδη) Σημερα ομως ηταν διαφορετικα, πραγματικα ενιωσα απογοητευση, θλιψη, στεναχωρια, λυπη, ασφυξια, πνιγμο, αηδια, τρομο, φρικη, ντροπη... κι ομως ολα αυτα ισα ισα που αγγιζουν το συναισθημα που μου δημιουργηθηκε βιωνοντας την αδιστακτη επιθυμια της μαζας να αποτελει τη μαζα, επιθυμια υπαρξης για την υπαρξη και μονο, κανενας στοχος; κανενας σκοπος; Αν μη τι αλλο συγκλονιστικο! Δεν δύναμαι να το περιγράψω...


σφογγαρια, once again

4 σχόλια:

  1. μα γιατι χαλιεσαι βρε καλο μου? τα ξερουμε αυτα δεν τα ξερουμε? γι'αυτο και εγω αποφευγω την καταμετρηση ως ο διαολος το λιβανι... η μαζα ειναι μαζα, δεν επιθυμει να ειναι τιποτα αλλο περα απο αυτο. Δεν εννοω να γινουμε ελιτιστες, αλλα ας σκεφτουνε οι ιδιοι και οι ιδιες την καταντια τους, γιατι οπως λεει και ενας συντροφος "ξυπνα μονος σου, γιατι αν σε ξυπνησουνε αλλοι, παλι θα νυσταζεις"


    ωωωωωωωω οχι παλι
    κακα σφουγγαρια :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτοσαδιστης ε...?για πες κι αλλα....χαρχαρχαρ

    την καταμετρηση την απεφυγα, αλλα επεσα πανω στην απογραφη...γκαντεμια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή