Κυριακή 15 Μαΐου 2011

bleeding of me...

Σημερα ακουσα ενα αναπτυγμα ενος φιλου περι domino σκεψης, κατι ηξερε παραπανω για λογους που αυτος εχει βιωσει... Πριν 4 μερες ακουσα πως ενω ολα πανω μου μπορουν να διχνουν χαρα, ολα πανω μου μπορει να δειχνουν λυπη μεσα μου γινεται κολαση οπως και να εχει και πως δε φαινεται τιποτα(καλο κακο αγαπη και ευγενεια, μισος και οργη, καταρακωση και φευγαλεες σκεψεις), πραγμα που σε συνδιασμο με τη Domino-λογικη του Κ η αποψη της Ε αρχιζει να αποκτα οστα , οχι ακομα σαρκα ωστοσο. Ομως ο Θ ειχε κι εκεινος δικιο πως οταν ειμαι καλα λειτουργω λες και εχω παρει την καλυτερη σπιντα της αγορας και πως αναποδα ειμαι σα μια μαυρη τρυπα που αποροφα ηχους, φως, ανθρωπους... Ομως και οι τρεις ειχαν δικιο και τωρα τα dominoς πεσανε, οι semi-infinite loops αρχισανε να δημιουργνουνται και τα επομενα posts δε θα αργησουν να πραγματευτουν αυτες τις ιδεες που ανεκαθεν υπηρχαν αλλα τωρα ειναι εμφανεις και στον περιγυρω. Αρκει ο περιγυρος να μην ενιωσε τα παντα, να μν ειδε την κολαση γιατι μαλλον η παιχνιδι που εχασα εγινε η σε παιχνιδι που μισοκαταλαβαινω μπηκα!

1 σχόλιο:

  1. Ο Θήτας βασικα εχει δικιο.
    Αλλα μην αισθανεσαι ασχημα, οι περισσοτεροι ανθρωποι αυτο παθαινουν, οταν ειμαστε κομπλε δινουμε οταν ειμαστε στα πατωματα παιρνουμε (ή καπως ετσι)- θελω να πω οτι σε γενικες γραμμες γινεται ετσι και αποκαθιστουμε μια ισορροπια πολυ ευθραυστη με τον κοσμο γυρω μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή