Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Ε, ρε πουστη μου δεν υαπρχει κατι καλυτερο απο το καποιος να σε αναγνωριζει ως συντροφο του, και δεν αναφερομαι μοναχα στο σεξουαλικο,ερωτικο, κομματι, ουτε στον συνοδηπορο στην ολη σου ζωη. Ποιο πολυ στον φιλο η στη φιλη η ακομα και σε καποιον που σου σημαδευει τη ζωη. Να σου λεει, αυτο που ειπες τοτε εμενα μου εμεινε, εμενα με εκανε να νιωσω ετσι... Και οταν εμαθα αυτο, εγω σε υπερασπιστηκα γιατι οταν σε γνωρισα μου εκανες ενα κλικ παραπανω, μου φερ8ηκες με τον ταδε η τον νειδα τροπο... Γιατι ποτε δε με προσυλιτισες, γιατι ποτε δε μου απετησες, γιατι καταλααβα τι επαιξε και τι παιζει με τη παρτη σου και πως δε σαπισες αλλα στεναχωρηθηκες, απογοητευτηκες, γιατι σου κανανε τη ζωη ποδηλατο και οικειοποιηθηκαν πραγματα σου και αντιληψεις σου για να σε αλλαξουν, η στεγνα προσπαθησαν να το κανουν... Προσπαθησαν να στρεβλωσουν την εικονα σου αλλα εγω την ειδα... κι ολα αυτα οταν εσυ δεν εκανες τιποτα περισσοτερο απο το να πεις ενα , εισαι καλα; πως την παλευεις; Αυτο ειναι συντροφικοτητα και οχι ο στειρος ομοίδεατισμος, η κοινη ομαδα δρασης, η ομοια σκεπση...
ξερω πως ειναι τα πραγματα για εσενα και δυστυχως ξερω πως θα εξελιχθουν για καποιο διαστημα, κι αν κρινεις απο εμενα ξερεις κι εσυ πλεον! Απλα μην λυγισεις οπως εγω, μην τους χαριστεις οπως εγω... Εσυ εχεις καθε λογω κι αιτια να αντιδρασεις επανω τους σε καθε μαλακια, κι αν δεν το κανεις παιζει να το κανουν αυτοι...
περιεργη γενια αυτη του ενενηντα,οκ δεν μεγαλωσα και τοσο. Πανω στην ακρη για ολους εκεινουσ που το συναισ8ημα και η η8ικη υοερωαινει κα8ε τι αλλο,

Μεγάλη κατανάλωση αλκοολ,εγινε εδώ σήμερα.Ξεχασα ακομα και να το ποστ-αρω

7 σχόλια:

  1. τιγκα στα ορθογραφικα και στα συντακτικα το ποστ :P
    μην πινεις ρε αφου σε πινει...
    απαλεψιεεε-εεε-εες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 3exases na anafereis, oti sumpaerilamvanontai kai "agnvstews" le3eis opws υοερωαινει :P . Ka8olou apalepsies, ena uperoxo party me kalous kai stenous filous trigurw... :)to post grafthke kapou stis 8 to prwi, pou gurisa spiti! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχαχ XD θεος εισαι.
    περα απο τις κακιες μου, γεγονος ειναι οτι ζηλευω που ζεις τετοιες καταστασεις που ηθελα να εχω και γω (καθημερινως και ανυπερθετως). Αντι για αυτο, ειμαι σπιτι μια παρασκευη βραδυ, θα δω καμια ταινια παλι, και τα λοιπα και τα λοιπα... μαλλον οι απαλεψιες ειναι για μενα και οχι για σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. antallazw hrakleio me A8hna, eukola... Ystera apo tosa xronia edw 8elw enan allo dunamismo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενταξει παει..αλλα συντροφους δεν αλλαζουμε, ετσι? ο καθενας τους δικους του.Μην ξεχασεις να παρεις τη μανα μου (και τον πατερα μου μαζι, ειναι σε προσφορα) οταν ανεβεις.Επισης χαριζω τα σχολικα μου χρονια, ειναι χρησιμοποιημενα αλλα σε καλη κατασταση. Αδερφη, ποδηλατο και CDs δεν ανταλλασσονται, ουτε φυσικα η γιαγια και ο παππους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 3anadiavazwntas to post exw na pw pws to nohma tou se kapoia fash den diakrinetai ka8ws o dialogos-afhghsh-malakia-opws 8eleis pes to den kanei 3eka8aro poios milaei se poion.Katarameno alkool :P !!! o,ti na 'nai le3eis o,ti na'nai ps anti dia ψ . toulaxiston htan ka8arsh

    ΑπάντησηΔιαγραφή